YLEISTÄ
Verkkokaupan tuotteita myy Camu Oy (y-tunnus 2959943-2) Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
TILAAMINEN JA VASTAANOTTOKUITTAUS
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.camu.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset saavat automaattisesti sähköpostin, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Viestin saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
MAKSUPALVELUTARJOAJA
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
MAKSUTAVAT
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksuliikenteestä huolehtiva Paytrail tarjoaa seuraavat maksutavat: Pankkimaksutavat (OP, Nordea, Danske Band, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, Aktia, S-pankki), mobiilimaksutavat (MobilePay, Pivo, Siirto) sekä Visa, Visa electron Mastercard ja American Express -luottokortit. Maksaminen onnistuu myös laskulla ja osamaksulla (OP Lasku, Collector ja Jousto). Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
MAKSUT VISA, VISA ELECTRON TAI MASTERCARD-KORTEILLA
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Camu Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Paytrail Oyj y-tunnus: 2122839-7
VERKKOPANKIT
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
TOIMITUSAIKA
Tilaukset pyritään käsittelemään saman arkipäivän aikana, sekä luovuttamaan Postin toimitettavaksi mahdollisimman nopeasti. Normaali toimitusaika Suomeen on noin 1-6 arkipäivää tilauksesta (Eurooppaan toimitusajat vaihtelevat 3-12 arkipäivän sisällä). Huomioithan että viikonloppuisin sekä juhlapyhinä tilaukset lähtevät liikkeelle seuraavana arkipäivänä.
TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT
Tilauksen yhteydessä voit valita toimitustavan. Toimitustapakohtaiset hinnat lueteltuna alla. Yli 70€ tilaukset, lukuunottamatta, crashpadejä, suksia ja lumilautoja, toimitamme kuluitta lähimpään Postin toimipisteeseen Postipaketti-pakettina. Isot paketit, kuten sukset ja lumilaudat toimitetaan ja veloitetaan aina tilauksen yhteydessä Postin Koti- tai Express-pakettina.
Olemme 9.6.2017 ottaneet käyttöön Postin Smartship-lähetystavan, jolla saat ilmoituksen paketin saapumisesta sekä tekstiviestitse että sähköpostitse.
Nouto Camusta 0€
Noudat tilauksesi myymälästämme aukioloaikoina. Myymälän osoite Pulttitie 20, 00880 HELSINKI.
POSTI 16 Postipaketti 8,90€
Tilaus toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen, josta noudat itse lähetyksen.
POSTI 14 Kotipaketti 14,90€
Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä sopiakseen jakeluajan. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9.00 – 21.00 välillä.
POSTI 21 Express-paketti 11,90€
Tilaus toimitetaan perille haluamaasi osoitteeseen. Vastaanottajaan otetaan yhteyttä ja sovitaan lähetyksen toimitusajankohdasta. Suurimmissa kaupungeissa toimitus on arkisin klo 14.00 mennessä. Muilla alueilla lähetykset toimitetaan perille klo 21.00 mennessä.
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Verkkokaupan asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Vaihto- ja palautusoikeus koskee verkkokaupan kautta ostettuja ja myyntikuntoisia, alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä tuotteita. Asennettuja suksisidepaketteja, leikattuja nousukarvoja, metrimäärällä myytyjä köysiä sekä apunaruja tai maksettuja lippuja (esimerkiksi Helsinki Adventure Nightiin) ei vaihdeta, palauteta tai lunasteta takaisin.
Asiakas vastaa itse palautuksesta/vaihdosta sekä niistä aiheutuvista kuluista. Palautuksen/vaihdon voi tehdä suoraan myymälään tai postitse osoitteeseemme. Voit käyttää palautuksissa postin asiakaspalautusnumeroamme 679829, jolloin palautussummasta veloitetaan postikulut 8,90€ (tavalliset paketit) tai 15€ erikoispakkauksissa (sukset ja lumilaudat). Huomioithan että asennetuille suksipaketeille, muotoon leikatuille nousukarvoille tai vastaaville asennus- tai mittatilaustyötä vaativille tuotteille ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Mikäli käytät omaa palautusmuotoa etkä asiakaspalautusnumeroamme, niin huomioithan että Camu Oy ei vastaa paketin seurannasta tai paketin noutamisesta toimipaikkamme ulkopuolelta. Palautus käsitellään vasta kun tuote on saapunut Camun toimipaikkaan. Huomioithan että tuotetta ei välttämättä pystytä noutamaan mikäli palautus ei tapahdu suoraan Camun myymälään vaan esimerkiksi lähimpään noutopaikkaan. Camu Oy ei vastaa tuotteiden noudosta pakettiautomaateista tai noutopisteistä.
Noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus. Noutamatta jätetty paketti katsotaan toimitetuksi ostokseksi. Säilytämme ostoksia kuusi (6) kk.
Pakkaa palautuksesi hyvin. Täytä mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan pakettiin.
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme. Voit palauttaa tuotteen myös Camun kivijalkamyymälään.
HUOM! Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan kyseiselle maksutavalle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Asiakas vastaa palautuksesta/vaihdosta aiheutuvista postituskuluista. Noutamatta jäänyttä ja myymälään palautunutta tilausta ei tulkita palautukseksi.
Tutustu tästä Kilpailu- ja kuluttajaviraston Tavaran ja maksun palautuksiin.
TUOTEPALAUTUKSEN MAKSUN PALAUTUS
Maksu palautetaan aina takaisin samalle maksutavalle millä alkuperäinen ostos on tehty. Mikäli olet käyttänyt verkkopankkimaksua maksaessasi tilauksen, Paytrail tiedustelee tilinumeroasi rahan palautukseen liittyen. Seuraa Paytrailin ohjeita palautuksen viimeistelyyn.
Mikäli olet maksanut tilauksen maksukortilla, ei tilinumeroa tarvita palautukseen.
OIKEUS EVÄTÄ TILAUS
Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, Camu Oy on sinuun yhteydessä. Tarvittaessa Camu Oy:llä on oikeus perua kauppa. Mikäli jonkin tuotteen kysyntä ylittää saatavilla olevien tuotteiden määrän, on Camu Oy:llä oikeus rajoittaa tilausmääriä siten, että mahdollisimman moni tuotteesta kiinnostunut voisi sen verkkokaupasta ostaa. Camu on sinuun yhteydessä, mikäli tilattua määrää ei tällaisesta syystä voida toimittaa. Otathan huomioon, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu.
SELVÄT HINTAVIRHEET
Camu Oy pidättää oikeuden perua tilauksen, kun kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe. Tällä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi ja selvästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta, että keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen kyseessä olevan virhe. Selvänä hintavirheenä pidettäisiin esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on 0,00 euroa tai hintaa ei ole ollenkaan, tai jos satojen eurojen arvoisen tuotteen hinnaksi on esitetty niin alhainen hinta, että sitä voidaan yleisen käsityksen mukaan pitää virheellisenä.
YLIVOIMAINEN ESTE
Camu Oy ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei ole voinut välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot sekä häiriöt postin kulussa tai maantieliikenteessä. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä Camulla että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.
MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Camu Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Camu Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Kävijän tietokoneelle voidaan ajoittain siirtää ns. evästeitä (“cookies”).
Evästeillä voidaan kerätä tietoja esimerkiksi miltä sivulta olet siirtynyt osoitteeseen, mitä www-sivujamme olet selannut ja milloin, mitä selainta käytät, mikä on näyttösi resoluutio ja käyttöjärjestelmä, sekä mikä on tietokoneesi IP -osoite eli mistä internet-osoitteesta lähettämäsi tiedot tulevat ja minne ne vastaanotetaan.
Evästetietojen avulla Palvelun kävijämääriä voidaan seurata Camu Oy:n ja sen yhteistyökumppaneiden toimesta sekä analysoida ja kehittää kävijöitä paremmin palvelevaksi.
Lisäksi Camu Oy:n yhteistyökumppanit saattavat käyttää mainonnan kohdentamiseksi evästeitä, joilla kerätään tietoa kävijän vierailuista tällä ja muilla sivustoilla. Evästeiden avulla kerättyä tietoa käytetään kävijän kiinnostusten kohteiden perusteella kohdennetun mainonnan tuottamiseen. Evästeiden avulla tehdyssä mainonnan kohdentamisessa kävijää ei yksilöidä eikä tietoja yhdistetä kävijältä mahdollisesti muussa yhteydessä saatuihin henkilötietoihin.
Kävijällä on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista. Kävijä hyväksyy, että joidenkin palveluiden osalta evästeiden käytön estäminen saattaa kuitenkin vaikuttaa palvelun toiminnallisuuteen.