ORDERING INSTRUCTIONS

ORDERING INSTRUCTIONS

You can order from the Camu.fi online store without registering, or you can register and become a regular customer of Camu at the same time. As a regular customer, you can receive information about new products and offers if you wish.

ORDERING

Tuotteet tilataan verkkokaupan ostoskorin kautta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jos tilauksen tekovaiheessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tilaukset@camu.fi tai puhelimitse 09-278 1420. Vastaamme arkisin klo 11-18 välisenä aikana. Jos tilauksen toimituksessa ilmenee ongelmia, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle ensi tilassa.

SHOPPING BASKET

Kerää haluamasi tuotteet verkkokaupasta ostokoriin painamalla tuotteen kohdalla olevaa linkkiä “Osta”. Muista valita tuotteen väri sekä koko ennen OSTA -nappulan painamista. Yläpalkissa näet aina ostoskorin saldon ja pääset painamalla ostokoria katsomaa ostoskorissa olevia tuotteita. Kun olet kerännyt kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, valitse toimitusmaa ja toimitustapa ja paina sivun alalaidassa olevan ostoskorin alla olevaa linkkiä “JATKA”.

ADDRESS INFORMATION

Täytä maksua varten laskutus- ja toimitustiedot. (Laskutustiedot = tilaajan tiedot.) Halutessasi nämä voivat olla erilliset tiedot. Kun olet valmis, paina sivun alareunassa olevaa “JATKA” painiketta.

CONFIRMATION OF INFORMATION

Tarkista vielä tilauksesi ja toimitusosoite. Muista hyväksyä toimitusehdot sivun alalaidasta ruksaamalla laatikko. Tämän jälkeen paina “JATKA”. Ennen maksua voit kaiken aikaa palata ostoskoriisi, poistaa ja lisätä tuotteita ja muuttaa kappalemääriä.

CHOICE OF PAYMENT METHOD AND PAYMENT

Tässä ruudussa valitaan maksutapa ja suoritetaan maksu. Maksutapahtumaa varten ohjaudut Paytrail Oyj:n  sivustolle. Maksuliikenteestä sekä maksutapahtumasta vastaa Paytrail.

OSTOVAHVISTUS

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Ostovahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. HUOM! Huolehdithan, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu oikein ja että sähköpostilaatikkosi ei ole täynnä, koska muutoin ostovahvistus ei saavu perille. Asiakas saa varsinainen tilausvahvistuksen kun tuotteet on pakattu ja lähetetty. Asiakkaalle lähetetään myös lähete tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä sähköpostilla saamasi ostovahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön.

EXCHANGE AND RETURN INSTRUCTIONS

Verkkokaupan asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus ostopäivästä. Vaihto- ja palautusoikeus koskee verkkokaupan kautta ostettuja ja myyntikuntoisia, alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä tuotteita. Lippuja tapahtumiin (esimerkiksi Helsinki Adventure Nightiin) ei vaihdeta, palauteta tai lunasteta takaisin. Huomioithan myös että asennetuille mittaan leikatuille apunaruille tai kiipeilyköysille, suksipaketeille, muotoon leikatuille nousukarvoille tai vastaaville asennus- tai mittatilaustyötä vaativille tuotteille ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Asiakas vastaa itse palautuksesta/ vaihdosta aiheutuvista kuluista. Palautuksen/ vaihdon voi tehdä suoraan myymälään tai postitse osoitteeseemme. Voit käyttää palautuksissa postin asiakaspalautusnumeroamme 679829, jolloin palautussummasta veloitetaan postikulut 8,90€ (tavalliset paketit) tai 15€ erikoispakkauksissa (sukset ja lumilaudat).

Failure to collect is not the same as a customer return. A package not picked up is considered a delivered purchase. We keep purchases for three (3) months.

Ilmoita meille tekeväsi vaihdon/palautuksen sähköpostilla nettikauppa@camu.fi tai puhelimitse 09-2781420. Pakkaa palautuksesi hyvin ja liitä mukaan selite siitä koskeeko lähetys vaihtoa vai palautusta sekä seuraavat tiedot:

order number

name

telephone number

email address

NOTE! We do not accept returns more than 14 days after delivery. Once the return is approved, the money will be returned directly to your account after receiving and processing the return. The customer is responsible for the postage costs incurred by the return/exchange.

Tutustu tästä Kilpailu- ja kuluttajaviraston Tavaran ja maksun palautuksiin.

X